📢 Informació sobre la taxa d’escombraries
El pagament de la taxa es fa 𝐬𝐞𝐦𝐞𝐬𝐭𝐫𝐚𝐥𝐦𝐞𝐧𝐭, per tant, només hi haurà dos rebuts en tot l’any:
1️⃣ El primer rebut, que es cobrarà la primera meitat de l’any, serà la part fixa que es cobrarà sempre.
2️⃣ El segon rebut, que s’emetrà la segona meitat de l’any, dependrà de si el municipi compleix els objectius de reciclatge i gestió de residus establerts per la Unió Europea. Si el municipi compleix els objectius, hi haurà una bonificació en el segon rebut i per tant, no es pagarà. En cas contrari, sí que s’haurà de pagar.
💶 Si l’import del rebut és superior a 100€ es pot demanar el fraccionament del pagament de 𝟑 a 𝟔 𝐦𝐞𝐬𝐨𝐬. Es pot fer la sol•licitud a l’oficina de BASE de l’Ajuntament (dimarts i dijous de 09:00 a 14:00h)
❓Passes a seguir:
1. 𝐃𝐞𝐦𝐚𝐧𝐚 𝐜𝐢𝐭𝐚 𝐩𝐫è𝐯𝐢𝐚 trucant al 977 77 53 20 o a citaprevia.base.cat i acudeix a la teva oficina de BASE.
2. Facilita el teu 𝐧ú𝐦𝐞𝐫𝐨 𝐝𝐞 𝐜𝐨𝐦𝐩𝐭𝐞 𝐛𝐚𝐧𝐜𝐚𝐫𝐢, cal demostrar la titularitat amb 𝗹𝗮 𝗹𝗹𝗶𝗯𝗿𝗲𝘁𝗮 𝗼 𝘂𝗻 𝗰𝗲𝗿𝘁𝗶𝗳𝗶𝗰𝗮𝘁 𝗱𝗲𝗹 𝗯𝗮𝗻𝗰.
3. Sol·licitar el 𝐩𝐚𝐠𝐚𝐦𝐞𝐧𝐭 𝐟𝐫𝐚𝐜𝐜𝐢𝐨𝐧𝐚𝐭.
♻️ El teu compromís amb el reciclatge pot ajudar a reduir el cost per a tothom. Col·labora i cuidem plegats del medi ambient!