Política d’enviaments i devolucions
L’Ajuntament de la Selva del Camp posa a disposició dels usuaris una botiga en línia per a la compra de productes i serveis municipals. A continuació, es detallen les condicions generals per a possibles devolucions:
- Condicions de Devolució
- No s’accepten devolucions excepte en cas d’error en el producte enviat o en cas que aquest arribi en mal estat.
- Les devolucions s’hauran de sol·licitar en un termini màxim de 7 dies naturals abans de l’inici de cada acte o servei.
- No es faran devolucions de productes digitals, entrades a esdeveniments o serveis ja prestats.
- Procés de Sol·licitud
- Per sol·licitar una devolució, cal enviar un correu a comunicacio@laselvadelcamp.cat amb les dades de la compra i el motiu de la devolució.
- L’Ajuntament valorarà la sol·licitud i, si és acceptada, es procedirà a la substitució del producte o a la devolució de l’import en un termini de 14 dies.
- Enviaments
Les compres realitzades a la botiga en línia de l’Ajuntament de la Selva del Camp segueixen les següents condicions d’entrega:
- Productes físics: Hauran de ser recollits presencialment a l’Ajuntament en l’horari d’atenció al públic. L’usuari rebrà un correu electrònic quan la comanda estigui disponible per a la recollida.
- Entrades per esdeveniments: Es rebran per correu electrònic després de la compra. Si no s’han rebut en aquest termini, es recomana revisar la carpeta de correu no desitjat o contactar amb l’Ajuntament.
- Contacte
📞 Telèfon: 977 844 007
📧 Correu electrònic: ajuntament@laselvaldelcamp.cat
📍 Adreça: Plaça Major, 4, 43470 La Selva del Camp (Tarragona)
Aquesta política pot ser modificada per l’Ajuntament sense previ avís.