La biblioteca municipal amplia la seva oferta i va més enllà dels llibres. Des del divendres passat, l’equipament compta amb un nou servei de préstec de jocs de taula pensat per gaudir en família.
Es tracta d’una iniciativa presentada el passat divendres per l’Oriol Comas, expert en jocs de taula, i està adreçada a totes les edats. Té com a objectiu que les famílies s’enduguin un joc a casa, el provin i passin més temps en família o amb els amics.
Per poder gaudir del servei de préstec el procediment és molt senzill: només cal tenir el carnet de la Biblioteca Municipal i escollir el joc que més t’agradi de tot el catàleg.
Els jocs de taula sovint estan formats per nombroses peces i elements, per això és important tenir-ne cura durant el préstec i retornar-los en les mateixes condicions en què s’han recollit, perquè altres persones en puguin gaudir posteriorment.
El servei està disponible durant l’horari habitual de la Biblioteca Infantil, de dilluns a divendres de 10 del matí a 13.30 h i de 15.30 a 19.30 h.
Amb aquesta nova proposta, la Biblioteca amplia la seva oferta de recursos disponibles en préstec i convida petits i grans a descobrir noves maneres de compartir el temps d’oci i jugar plegats.


